mitt alldeles egna Jas-plan

Jag har ju glömt berätta för er att jag flyttat ;)

Trivs som fisken i vattnet !!! mitt tak med spotlights och dimmer är helt klart det som gör hela lyan ;)
sen är den rätt sval med och man kan få tvärdrag ifall det skulle krisa ;)


HÖG mysfaktor i denna boning :) :)

fick hjälp av tina å roger å tömma den gamla å sen kom emma å fredrik och hjälpte till å bära in i den nya. Roger å fredrik tog det tunga å vi tjejer det lite lättare ;)
Tusen tack för hjälpen :) :)

parteeey på kvällen sen :) va flyttgänget + Patrick och sen kom sandra :D Bästa :D Helt för bra kväll som jag kommer leva på ett tag!!

imon ska det städas i gamla lyan. ser mindre fram emot detta.

heheh hade AP tråkigt på övertiden idag å lite påfyllningar så i brist på annat vek jag ett flygplan av en stor kartongbit (sånt bottenark) :D Jas39Gripen. Mkt fin var han. Pimpad med "BlandatTejp" heheh. han fick sedan vara min maskot resten av kvällen. var ju tvungen att ha ngn att dela mina tankar med när alla andra var på BIL och jag på TUNG..... :O

Puss å nyp i skjärten nu ska jag soooooova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0