Arbetsångesten verkar vara här för att stanna...

Jag vet, man ska vara glad för att man har jobb, och det är jag. Det är det som är lite av problemet.

Jag är en väldigt ambitiös person som verkligen vill och gör mitt bästa nästan alltid (finns ju alltid vissa dgr). Jag har dock nått en punkt på mitt jobb. Nådde den ungefär 2 mån innan semestern... Jag kan inte hitta min motivation! Jag kan allt, är bra på allt (om jag vill), sätter rekord om jag vill... sån är jag som person på jobbet. Jag tycker om att jobba, men inte när INGENTING HÄNDER!!!

Om det inte hade varit för ens kollegor hade man väl kört över sig med trucken eller ngt. Som jag sa idag...: min motivation har fastnat i röven som jag sitter på och har problem att komma ut!

Hjälp mig hitta den igen..!

Förlåt alla på jobbet om jag kan vara otrevlig eller down vissa dgr. Det är inte mitt vanliga jag. Det är mitt sjukt frustrerade jag som inte får utlopp för vad min hjärna behöver!

jag behöver semester igen. facts.

och får jag inget positivt besked snart riskerar jag dessutom att shoppa upp HELA stan i min mani att bli glaaaaad ;P

Har ngn nått förslag på vad an gör för att få motivationen tillbaka???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0