Ny bäbis.

Ska nu någon helg framöver åka ner till en kennel utanför hishult och kolla på deras vovvsingar :) :)
sen får vi se om de ska ha valpar frammåt sommaren :)
annars får man leta vidare efter någon bra kennel.

ser fram emot detta :) :)

förövrigt låter jag hemsk när jag skriver detta, men jag hoppas papperna kommer snart så jag bara kan få det överstökat och slipper må illa å vill spy hela tiden så fort jag tänker på det.

Tömma burkar på jobbet imon. Hoppas det är lika milt som idag annars kommer jag ha 5:e gradens köldskador efter jobbet imon.

Har ju fått fixat min bil med :D
Conny fick ett ryck å skulle vara nykter i fredags så vi fixade bilen några timmar istället. riktigt sweeet :)




Det var nog allt för idag.

Tror faktiskt att det blir Aslan för Diego får mig att komma ihåg när jag kom på det namnet å jag vill inte påminnas om det.

:)

Keep on FÖRTRÄNGNING!! thats the shit.


Kommentarer
Postat av: Martina

WORD!

2010-01-12 @ 00:03:11
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0