Frustrerad!

Mitt liv är inte som jag vill att det ska vara och jag är för bekväm för att göra något åt det. Detta stör mig.

Just nu vill jag bara ut å festa masssssor ikväll, men det blir väl inte så. just pga detta.

å så är det de här med sällskapet. Det funkar ju inte med vilket som just nu. FÖRTRÄNGA, FÖRTRÄNGA.

just nu känner jag mig inlåst i min lya med en chokladkaka. Detta är inte hälsosamt. Linköping på fredag ska bli underbart!!! komma här ifrån lite, det var för längesen nu.

nä, chipsen står på bordet och colan skriiiiiker efter mig ifrån kylen, Men, då har vi det här MEN igen. då måste jag ju resa på mig :O

Ge mig något mer än jobbet att leva för. Snälla!!!!

På tisdag börjar mitt nya liv oavsett om jag vill det eller inte. Det är inget jag kommer vilja prata om efteråt, så snälla fråga inte om det, prata inte om det. Så är det bara.

KAN TVÄTTHELVETET VARA KLART NU SÅ JAG KAN FLY HÄRIFRÅN?

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker helt klart att det där hundköpet låter vettigt :) du behöver ju ngt att leva för säger du :) vad händer med putte förresten?

Om det får dig att må bättre , eller åtminstone att inte känna dig så ensam, så har jag inget liv heller. Sitter för tillfället och dricker vin helt ensam :P Hur bra är det liksom?

Jag önskar ibland att vi inte bodde så långt ifrån varandra. Våra liv är ju så snarlika så det är sjukt! Är du fortfarande inne på att söka till polis? Vi har verkligen inte pratat på evigheter märker jag nu.

Ta hand om dig :)

Puss

2010-01-17 @ 01:58:19
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad är det som händer?! Är det det som jag tror det är, att putte tas bort eller? :/

Btw, försök att inte boka upp sista lördagen i februari, ska försöka få till inflyttningsfest då...ska kolla lite till, innan allt är spikat. Men hör av mig när jag vet.

Love you!

2010-01-18 @ 22:04:17
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0