Sjuk.

Idag mår jag rätt skit. Vaknade och kände att, aja jag testar att gå till jobbet.
Så länge jag var "nedkyld" ute på lagret mådde jag hyfsat. Jag tapppade dock bort räkningen på allt hela tiden. Detta berodde dock på mer än en sak tyvärr... :/
Sen när man kom in i värmen märkte jag att jag nog inte mådde som jag skulle... typ feber och ont i halsen och känns som jag har en stor boll där hjärnan egentligen ska vara. TOPPEN helt enkelt. Jag gick hem.

sov från tio till halv två. sköönt.

nu sitter jag och väntar på att Vampire diaries ska ladda klart och äter jordnötsringar..

på tal om bra saker att se så välkomnar jag tillbaka allt tv tittande som börjar den 1 mars.
*Boston Teaparty
*Dating in the dark
*Desperate housewives
*Gregs Anatomi
Man kan ju inte annat än se fram emot detta utbud!

Imon är det fackmöte å det vill jag vara med på så jag får väl gå till jobbet hur piss man än mår helt enkelt...

Even though I now they are not good for me, it's a risk I take

nää nu är det vampyr dags. See ya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha gregs anatomi?? :P va söt du är darling :D

2010-02-19 @ 11:10:06
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha det har jag inte ens sett själv xD som du ser sitter G å Y bredvid varandra sp jsg antsr aty jsg truckt fwel :D

2010-02-24 @ 18:37:36
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0