oojoj

Har hänt en del sen sist.

Utgång med bowling å sen mårten med simon, joanna, rasmus, koffe å hans chefer å angie i fredags :D riktigt skoj å jag drack alldelse för mkt xD men det var svin skoj :D
sen fick jag å en för oss att skapa nya minnen av gamla ;P Personen i fråga hade ju aldrig sett min lght innan heller, den fick bra betyg har jag för mig :P
Iaf kom jag denna kvällen fram till attjag har problem. Psykiskt xD det somhände då har aldrig hänt innanå jag kände mig hemsk, men vad skulle jag göra xD

På lördagen kom anneli å niklas å hämtade mig å vi åkte till päronen å käkade semla, sen in till stan igen å sen kom de till mig på kvällen med en vattenpipa tillmig :D vi kom på att om man pratade medan man blåste ut så blev det som bakvänt helium å man pratade med as låg röst xD vi hade så jävla kul xD

sen har dagarna på jobbet varit ok fram tills igår.
Jag hade drömt om P.J heeela natten så jag var självmordsbenägen när jag vaknade å undrade när fan detta ska sluta. ville absolut inte gå till jobbet. hela dagen var hemsk.
Jag tänkte att nu kommer allt. Nu kommer dagen jag väntar på med skräck....

men idag vaknade jag å var på bättre humör. Denna dagen har varit bättre å jag var tom lite flummig ett tag vilket händer väldugt sällan numera. Istället för att vara mitt normala betende reagerar folk nu och undrar vad jag fick i mig när jag var på toa... jag vill ha tillbaka mitt gamla jag när jag satt å sjöng å trucken. VART ÄR DU??

Ikväll var det bugg å det var kul :) fast att mangus nockade mig i skallen och att jag nästan halkade å trillade en gång xD

imon är det fredag. detta innebär. Jobb, Träna, SOVA :)

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0