Min bästa order.

Idag fick jag en Bil-order på 322 rader. skulle bara dokumentera detta för det kommer aldrig hända igen. Det var najs iaf, fast jag tyckte synd om Tina som fått den tidigare, men som fick släppa den för den skulle inte släppas förrän imon egentligen, men sen ångrade dem sig. Gör man så? Inte konstigt att folk blir griniga på jobbet?

efter jobbet drog jag, sarah, joanna å arzu till Nyhems cafe för att fika :) riktigt mysigt! Vi käkade bakpotatis. mm mm mm va goda han gör dem :) aldrig ätit så god bakpotatis i hela mitt liv! sen en riktigt smarrig mufins på det. Inte varit så mätt på länge. Mådde illa å kunde knappt gå till bilen. haha självförvållat ;)

på fredag blir det abs-pass för mig å carro. ska bli naaajs :) min mage behöver detta!! jag kommer DÖ dock och antagligen inte kunna dansa på lördag.. jag får bedöva mig med lite sprit helt enektl :P

på tal om lördag så kommer det bli ballt! jag i 80tals outfit :P ska bli riktigt kul att träffa louise igen :) :)

nä nu ska jag krypa till kojjs.

Hojj!

-Arbetsskadad, Hej jag vet!

Angie å Carro ikväll: Alltså vad fan är en rad?? Kan vi få gå på studiebesök så vi slutligen fattar ditt jobb :P??

(ni skulle sett mina charader när jag skulle förklara hur hög å stor en pall får vara ;) )

Kommentarer
Postat av: Martina

jag hänger med på studiebesöket, för jag fattar nada jag med :P

2010-02-24 @ 22:17:57
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahha. En "rad" är typ så mycket som man ska plocka av en artikel. Så får du 2 rader är det 2 saker du ska plocka. fast kanske 50 av den ena och 2 av den andra. vi ska göra 340 sånna om dagen. lite klokare ;)?

2010-02-25 @ 18:19:03
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0