Idag på jobbet.

Hade kommit en turkbil med as höga pallar som skulle byggas om och jag såg inte fram emot detta så....

Simon: what are you gonna do sister? those pallets??
Hanna: Yeah, shoot me or take me from behind!!
Simon looks at me like I was a bit crazy.
Hanna: both are eaqual in the same way...
Simon: Then you have some BAD experience!
Hanna looks at Si like he was a bit crazy!
Hanna: Si have you heard about the 2:de hole??
Then Simon understod! HaHAHAHA.

Bowling imon ska bli fett najs :)

Idag höll jag inte på att komma hem för ambulanser, brandbilar, ställverksbilar och polisbilar blockerat hela vägen ute i hamnen pga en ställverksolycka. Läskiga saker! Men jag kom hem iaf.

Nu är det snart buggdax och jag var å spinnade igår, tänka sig ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jamenvisst är de sjuuukt jobbigt att de är så stillasittande :/ har sökt till både bauhaus o willys nu, inte fullt lika stillasittande jobb iaf :P aja de löser sig nog, stannar ju kvar där tills jag har ett annat jobb :P

2010-02-09 @ 12:32:25
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0