Fredag, fredag... FREDAG!

Jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till eller vad jag ska göra.
Hur gör man detta utan att såra någon det är frågan. Jag avskyr sånt här, men denna gången kan jag inte bara fly från det. GAH. Krupp!!

btw så har min visdomstand på höger sida där uppe nu börjat knacka på dörren med. Som om jag behöver bli klyftigare ;) hoho! nä, men det är rätt ofräscht när man sitter i trucken å känner att tennisbollen i munnen plötsligt försvann och man är 600m stallage ifrån toan och behöver skölja munnen NUUUUU!
Nu är bollen tillbaka igen och jag bara väntar på nästa explosion :S

Blir en runda till gymmet nu snart. känner att jag behöver det. sen ska jag hem till carroliiiini en runda innan sängen väntar :) :)

fest imon :) har kommit på bra presenter ;)

peace out.

jag behöver rådgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0