Det regnar :D

Ett steg i rätt riktning :D VÅÅÅÅÅÅR!!!

Jag å carro var helt dampiga på väg till buggen idag. Det TÖAR :D wohioooooo!!

sen gick det riktigt bra på buggen idag med. lärde oss en ny tur med trippelsnurr :) :) tjooo!

ska bli ballt som fan på finlandskryssningen :D jag menar man är ju snurrig som man är nu, undrar hur det blir å bugga med några öl i kroppen :P pojojoj :D vi ska ha så jääääävla skojj å dansa två nätter i rad :D :D

Fan va glad jag är just nu. Känns bra :) Fredag imon :D

Först jobb, sen abs-pass, sen pizza på giovani med carro, sen är det helg på riktigt :)

Idag har jag skottat uppe på taket på jobbet. 1 m snö typ. sjukt :P var rätt kul som omväxling faktiskt. man blev ju varm iaf :P annat än när man kör truck inomhus. Man frös iofs om fötterna för man blev rätt blöt...

nu ska jag lyssna vidare på massa bra musik å njuta av att jag snart ska sova :)

på tal om att sova så är just det där med att lägga sig jobbigt. jag brukar aldrig ha problem med att somna, men just nu har jag inget att tänka på. För det jag brukade tänka på å egentligen tänker på får jag ju inte tänka på å då finns det inget annat.
Det är sjukt svårt å försöka sova å inte tänka på ngt. testa det ska ni se :P

bajs med. måste köpa nya linser, hade jag glömt... sån där trååååkutgift.

På lördag är det feeeeeeeeeeeeeeest.

Måste passa på att gratta louise med :) grattis gumman!! ses på lördag :D

pusspuss på er mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0