Arosfortet var grymt!

Arosfortet i lördags middag. Så jävla kul det var eller :D Ska lätt göras om!!
Danne, Patrick, Jag å Roger ÄGDE alla andra och sopade mattan med dem! Överlägsna helt klart :) vad hade ni väntat er ;)


Fyllde 22 igår. Firad av släkt å vänner med goda kakor å tårta :) mumsigt!

Har hittat en intressant hundras till :) Amstaff. Såg en på stan i fredags å kom på att, jo men de finns ju oxå :) Hittade en uppfödare som ska ha valpisar i vår. kanon ju ifall jag nu bestämmer mig.

Nu ska jag äta tårta, sen sova framför tvn :) sweet.

Still really bad in love with someone. Keep on förträngning!!
Men i lördags å idag har jag åter kommit fram till att jag mår så bra varje gång jag pratar med honom å ser honom le, så det går inte så bra :( :(

Kommentarer
Postat av: Martina

Amstaff är världens bästa hundras :) en sån har jag velat ha sedan första gången jag såg en!

2010-02-01 @ 23:36:25
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Hanna

ah visst är de fina :) Det dumma är ju bara att de har lite kamphundsgener.. så de går inte så bra ihop med andra hundar om de typ inte är uppväxta ihop med dem eller om det är tikar om man har en hane då ;)

Men jag vill ju ha en HUND inte en soffkompis å den kräver inte riktigt lika mkt som en rottis, så jag funderar på en sån. Pappas bekant sa nämligen att de hade 2 st rottisar å de kunde inte alls vara själva för då rev de hela lghten å det är ju inte så kul om man skaffar en som visar sig inte alls kan vara själv :( så får bli en rottis när man kan ta med han på jobbet :)

2010-02-02 @ 20:24:35
Postat av: Martina

Allt beror ju till stor del av hur man tränar dom från början :) tycker du ska kolla in alla möjligheter iaf . Låter mkt spännande!

2010-02-02 @ 23:50:56
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0