Årets värsta dag.

Är det idag och det firar jag med att äntligen börja titta på Vampire Diaries. Verkar hålla måttet.. Dock har jag ju slött internet, vilket är lite jobbigt. Väntar just nu på att avsnitt två ska ladda klart :P lär väl ta en kvart till xP

Igår var först jag å carro å simmade 50 min. kändes ambitiöst. rätt kul å simma runt å spana på folk där uppe, hoho.

Sen hade ju både simon och magnus födelsedagskalas :) drog till simon först å var där 2 h . trevligt som vanligt :) sen vid 22 drog vi vidare till magnus och som tur var är det ju gångavstånd emellan! träffade hans kompisar å de var riktigt trevliga :)
sen vart det mårten å vi skakade rumpa natten lång :) riktigt skoj. jag å magnus väntade på en bra bugglåt, men det kom aldrig riktigt ngn, så det får väl bli nästa gång :P

Idag mår jag faktiskt hyfsat bra måste jag säga, men sen vart det inte lika stort alkoholintag igår som det brukar vara. Känner mig riktigt hälsosam ;)

Skippade träningen idag, men tränade ju i fredags som kompensation. Imon ska jag träna lite med angie. Hon skulle visa mig ngn maskin som va bra för mitt knä, det gör ju ont :/ hatar mitt fotbollsknä... -.- sen min armbåge som låser sig, min surfarmbåge som dampar och min hanled som aldrig blir normal igen.
Jag kanske ska börja vara lite försiktig xD undrar hur man mår och hur rörlig man är när man är 60??

nu väntar jag bara på att det ska ladda klart här då, så ska jag kolla på avsnitt två å sen blir det hem till päronen.

Bad Boys - Alexandra Burke ft. Flo Rida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0