woopsitooppsie!

Burklossning med cina, imre å adrian idag. Jag å cina har snackat om ALLT möjligt så killarna vart både förstörda för livet och fick sår i öronen ;)

Har cina å adrian på upplärning den här veckan. Känns bra :)

Cina frågade mig om jag hade lust att "rida till" en kompis travare som de har. En 4 åring som aldrig gått snabbjobb pga att han "inte kunde trava". Så de vill ha hjälp av någon som ridit lite mer än vad de har. Utbilda honom lite å så :)
Ja sa att jag kan ju prova honom å se. Isf handlar det om en dag i veckan eller varannan. När jag känner att jag har lust å tid. Lucky har ju förtur :)
Han skulle vara en stor ståtlig fux valack som va supersnäll. Låter ju lovande :)

Jag känner ju att jag behöver rida lite olika hästar så att jag inte "låser" mig vid en. Lucky är bra för att få upp mitt självförtroende igen :) och när snön försvinner till våren ska jag hoppa lite med han tänkte jag för han ska vara supersnäll med det med och det BEHÖVER jag efter åren med Putte.....

Jag tyckte att jag hade jobbat med min, jag vill inte säga rädsla men kanske osäkerhet, sen jag blev sparkad av Putte, men nu när jag har haft uppehåll i nästan ett år från att rida och vara med hästar regelbundet har den kommit tillbaka lite och det är jobbigt för det har liksom satt sig lite på ridningen med.
Men det är ju bara att jobba på det :) När ja väl sitter på hästen är det lugnt :) Jag vet inte riktigt vad det är jag är osäker över för jag tycker bara det är kul med lite bock å bus, så det är lite strange...

Ska iaf rida Lucky heeeeela julhelgen och det ser jag fram emot :D på torsdag blir det lite markarbete på fältet till att börja med :)

Nu ska jag nog knyta mig och njuta över att jag bara har 2 abretsdgr kvar denna vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0