mitt liv?

Kollat på bonde söker fru nu. Ohh va det är pinsamt på vissa håll xD herregud!

Hade ju varit trevligt om man själv oxå hade någon att hålla om i vintermörkret, MEN går ju helst inte ut och tar första bästa bara för att... hstd är dödsdömt på den fronten känner jag, killfronten alltså...

I vilket fall så har jag mått riktigt bra på jobbet nu denna veckan. Såhär bra har jag inte mått på jag vet inte hur länge. Var nog någon enstaka dag i somrars kanske...?
Trivs verkligen nere på godsmottagningen! Idag har jag fått gasa runt i med motviktaren å tömma cykelburkar. :) och gjort massa annat smått och gått :) dagarna bara flyger förbi och jag tänker inte på ngt annat än jobbet. underbart faktiskt.
MEN det är väl bara denna veckan sen ska man må pyton igen med sina egna tankar.

Just nu försöker jag väl göra det jag är bäst på i allmänhet. Att förtränga saker. Förbjuder mig att tänka på vissa saker, men ibland går det inte. Jag har Lucky att tacka för lite iaf för när jag är där tänker jag inte heller på ngt annat än nuet.

Har väl bestämt mig för att säga upp lghten tror jag. om jag inte kommer in på skolan till hösten funderar jag på att hitta ngt billigt skyffe där jag kan bo tills man flyttar vidare. MEN just nu är en del av min må bättre plan att spara pengar och det gör man bäst när man bor hemma. Jag kan dessutom inte göra lite mkt impulsköp heller då vilket är bra. De har dock blivit bättre när jag inte bor i city längre, men de kan bli bättre.

sen i januari är det bara till att leta uppfödare som ska ha kull till våren :) för jag MÅSTE ha ngt som drar ut mig!!! Även detta är en rehab del.
En häst skulle väl vara val nr 1 om jag inte skulle plugga, visste vart jag skulle bo och hade ngn att dela hyresavgifter m.m. med. Som det är nu fungerar inte egen häst och jag skulle känna mig för låst. En hund kan man ta med sig och är sällskap 24/7 :)
Det kommer tider senare i mitt liv när jag kan äga häst igen, när får vi se :)

jaoohopp.
Alkohol till helgen säger de. Vet inte om jag är så sugen.

Rida fre och lör är fina grejer iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter fint de, nu har jag haft ledigt några dagar och det räcker väl haha :) så vill du får du gärna kolla runt om de söker ngn ny! Ses på lördag snygging, ringer dig senare ikväll och planerar lite inför lördag ! Puss <3

2010-12-16 @ 12:18:27
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0