Shark friday!! animal planet - discovery

20-21 sen 21.30 ohhh min kväll är räddad :)

Ska vara på godsmottagningen nästa vecka med :D Lära upp adrian och cina kommande vecka. Känns bra att ha gått upp sig lite i graderna igen ;)

Idag har jag sorterat bromsdetaljer nästan hela dagen. Myspys :) hahah! ja vet jag är arbetsskadad, men det är småpill och mkt tänkande och det gillar jag!!
sen vart det bromsbelägg efter fikan å de va inte lika mysigt ;) men kunde inte lägga in dem så ja städade trucken ist :P

Ikväll var jag, camilla, cecilia och petra ute i snön en runda :) :) red till vilshärad och sen in förbi fotbollsgolfen. PERFEKT att rida på åkrarna där sen :D så jag å cecilia travade och galoppade i snön :D

Imorgon blir det mer av detta!!! :D då ska mamma å pappa komma ut och fota med :) Har ju ingen spegel å grejer så jag får ta till foton för att se hur det ser ut med hans form och min sits :) sen är ju alltid bilder i snön fina :) fick ingen chans till sånna med putte så då får Lucky ställa upp :)

Julfest hos simon imorgon med bengan :D ser fram emot detta :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0