K9

- fan jag vill verkligen!!

den som väntar på något gott säger de ju....


Har repat mig sen lördagen nu iaf.
Firas med en ridtur imorgon :) Lucky ska få snösulor med. PERFA!! Så nu är det bara till att ut å röjja i snön :D

Imorgon ska vi se om vi ska ta oss an travbanan för ev lite mer galopp om underlaget tillåter? Annars får det bli lite ökningar och samlingar i travarbetet :) även öva lite övergångar för de sitter inte där de ska riktigt än. ser fram emot detta :) Lucky är ju lite större häst än Putte och så känner vi ju inte varandra än så det blir ju en del småpulande innan allt fungerar :)

Ska jag eller ska jag inte flytta hem? det är frågan. Just nu lutar den åt för att flytta. Men det är just bara för pengarna så jag ska försöka kartlägga detta noggrannt i helgen. SOM blir en vit en som ska spenderas ute i hdal å gt .

Nu ska jag sova OCh förhoppningsvis vakna utvilad imorgon.
I morse var det tvärt om! Vaknade genomsvett och helt slut. Varför??
-JO! Hanna hade drömt om flygplan exakt heeeela natten (vaknat flera ggr). SUCK. Olika flyg, olika senarion! En av de värsta var när vi tydligen skulle mellanlanda och planet girar runt i en cirkel på marken och jag svimmar av skräck i drömmen. En annan var när vi skulle landa på en glaaaaas hal landningabana och vi var påväg rakt in i huset (då vaknade jag). Jag behöver hjälp med detta :S

Sandra ni får helt enkelt droga mig när vi ska till thailand!

det värsta är ju att dessa drömmar kommer återkomma och med kortare intervall ju närme resan vi kommer. Tror inte denna dröm har ngt med resan att göra dock. De brukar börja en månad innan ungefär ;P

sååå, God Natt på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0