Julfesten kom och gick!

Jisses fortfarande bakis i morse när jag vaknade! DÅ har man festat till det som man ska :D

I lördags var jag först ute å red Lucky i olasgårds paddock. den var mjuk nog att trava i så det blev lite lätt jogging. Jag hade ju feber så jag svettades som ett djur efter en långsida :P  Ibland blir han så JÄVLA fin :D han är ju lite lat å vill gärna fuska å gå bakom hand, men när man får upp huduet på honom och han orkar bära sig får man sån jävkla känsla! jävlar va fin han blir då! Måste prova han på kandar sen frammåt sommaren :) (fjäska lite för mia) fast han kommer nog tycka det är jättejobbigt och stå å bocka på stället de första 5 min ;)
Synd som fan att man inte kan rida så mkt nu med denna kramsnö :(

Åter till julfesten!!
förfest hos sara :) sen Kalervos för oss ca 100-120 arbetare som kom :) SWEEET! Man vet ju inte ens vilka alla är å sånt är alltid kul :D Drickan kostade 35 kr flaskan så det blev en heeeeeeeeeeel del!!
Mycket sånger och dyligt med :D bästa mingelfesten på länge!!! alla gick runt å snackade med alla å verkade ha en riktigt lyckad kväll :D

sen drog vi vidare till roberts och sedan Bond för att rocka loss till kl 3. Hanna har smärre minnen från detta besök dock :P Det pinsamma kommer jag dock ihåg och det var det fler som gjorde... såklart hade lasse (näst hägste chefen) sett detta och tyckte det var jättekul! Jag blev påminnd om det tidigare på morgonen och kom alltså inte ihåg det under söndagen, hahaha! FÖRTRÄNGNING! Sen kom Cina med ännu mer info som jag hade sagt till henne under kvällen om att jag skulle ha gjort mer än jag kommer ihåg, vi hoppas på att detta är ett talfel från min sida under kvällen!!
I vilket fall som helst så har jag ett minne av att yll var i närheten under denna händelse så han kan nog bekräfta det hela, men det får vi fråga honom på fyllan nånå gång när man inte skäms :P hahahah

ah kl 3 gick jag hem å då hade jag velat gå hem ett antal ggr tidigare men hela tiden blivit haffad av folk som sa att hem fck man ju inte gå :P

Vaknade igår av att jag INTE mådde BRA..... sidoläge utan att kunna äta ngt till kl 18 då jag gav mig iväg för att hämta bilen i snöstprmen. inom sibylla för att köpa dagens första mål. Det gick ner!

ja sen sov jag 2h tills idag så nu ska jag sova. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0