Höll på att inte hitta min bil...

Eller ja, komma in till den. Fattade inte riktigt vart jag skulle gå ner i torggaraget efter att det stängt xD men jag lyckades komma in med hjälp av mitt kort tillslut!

Trevlig fika med sara på stan innan dess :)

Nu ikv har jag varit väldigt oekonomisk och shoppat loss på cdon. Trillade ju ner rabatt i brevlådan idag å de utnyttjar jag friskt! Det blev eclipce, Vampire diaries s.1 och 2 & ½ men s.1 :) Naaaaajs! så jag ska njuta hela julen :) Ligga å dreeeeeeeeegla över damon hahahah!

annars har denna dag varit full av funderingar.

sen fick jag även reda på att jag ska ha medarbetarsamtal imorgon. det kan gå HUR som helst och det menar jag. Jag tänker säga precis vad JAG tycker och tänker iaf och sen får det bära eller brista. Jag måste få det ur mig!

Lussefirande på måndag. Kommer bli sevärt! haha Alltid trevligt att börja jobba en 30 min senare än vanligt med ;)

LÄNGTAR efter helg! Vill ut å galoppa i snön igen och jag läste på aftonbladet att det ska komma meeeeer :D WOHOOOO! Jag å Lucky ska ut å busa :D

Nu ska jag sova gott å drömma sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0