Hajjjjjjjjar, Ge mig en HAJ

gah jag blir alldeles besatt varje gång det är hajprogram på TV. KÄRLEK!

Hoppas verkligen att jag får se några i thailand :D de är ju runt 2m där iaf så det får väl räcka ;) Har man tur kanske man träffar på någon större oceanhaj.

MÅSTE till sydafrika någon gång! Hayley på jobbet är ju därifrån å har dykt med hajar i princip varje gång och t.o.m vithajar. Kan man bli mer avundsjuk eller????

De är verkligen underskattade och missuppfattade. Riktigt sorgligt.
Det är hemskt och förfärligt med hajattacker, men ett bevis på att hajen oftast tagit fel på byte är att de inte blev uppätna. Hajen fattade att det var lite större byte än tänkt och släppte taget.

Det är större chans att dö i en flygplanskrasch än att bli biten av en haj - Diveinstructor Dave. SÅ DET SÅ, det är därför man inte ska flyga :D

Från Hajar till Hästar <3

Var ute och red Lucky på travbanan idag i mörkret. Tittig var han allt i början och lite stark. sen började han slappna av lite å då gjorde hanna en miss att sakta av till skritt precis vid "utgången" å då gick han ut där (gärsgård på bägge sidor och sen dike) så jag vågade inte gå på honom där så vi gick ner till den större vägen utanför stallet å vände. Efter en del protester från hans sida ;) Det är en bestämd herre det här :D Sen ville han säga det ngn mer gång men det gick han inte. Sen gick han iaf riktigt fint! Galoppade lite med :D två långsidor blev det, sen var HANNA helt död och med en rygg som höll på att gå av, kommer ha träningsvärk imorgon OH ja!

Ska ridas både lördag och söndag :D På söndag ska vi cantra (läs: galoppträna (kan vara intervall) om underlaget tillåter :D Då ska camilla köra å vi galoppa efter hahahah. får se hur länge jag orkar hänga på ;)
Jag brukade få träningsvärk av detta när jag gjorde det med Putte och var i bra ridform :P Oh my jag kommer inte kunna gå på en vecka hahah.

Nog med djurprat!

Jag känner iaf att mitt humör har vänt uppåt de senaste 2 veckorna. Det känns bra och jag hoppas att det håller sig här. Motgångar kommer ju varje vecka, men hoppas att jag kan hålla emot!

Tagit kort på Lucky idag med så ni ska få se hur han ser ut snart ;)

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0