En dag återstår

Sedan är det julledigt i 5 hela dagar! :)

Först ska jag genomlida en dags skottning uppe på taket. Fördelar; Ingen stress och musik. Nackdelar; -16 minst....!! Får skotta mkt så jag håller mig varm! Klä på sig rejält imorgon bitti!

Kan inte Lernia komma å göra det som förra året????

Idag har det varit en helt okey dag i raden av flera. Förutom att BP borde få sparken. Den människan (varelsen?) borde seriöst försvinna från jorden om ja fick önska. Vi ska skicka honom på prov till mars??? Jag kan betala! Finns ingen som gör mig så sjuuuuukt förbannad/irriterad. Eller jo Illker, men han slipper jag ju för det mesta.

Usch jag de är fan inte värda att nämna i min blogg. BLÄÄÄÄÄ . Men nu vet ni om att de inte är värda det ni som läser detta.

Fått se bilder på Zub idag. Travaren som ja ska rida. Jättesöt e han :) Långbent sak!

Förövrigt kom det där juladoppet på tal nyss på faceboooooken. Har ju funderat i några år om jag ska vara med... man kanske skulle ta sig ner och kolla i år? -20 är inte så trevligt att bada i :P Is på havet kanske å då får man ju springa en jävla bit!
Prioriterar min Jularitt med Lucky lite mer :)

Ska man ta å sätta på en film kanske :) ?

Kommentarer
Postat av: Martina

Oooh I LIKE(!) att du ska rida travhäst! Jag är full med tips om det, mot förmodan, skulle behövas :)

2010-12-23 @ 01:32:14
URL: http://thisismartina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tar gärna emot tips :) han ärju inte sutten på så mkt så behöver jag hjälp hör jag av mig till dig som jag anser som proffs på denna front :)

2010-12-25 @ 16:47:35
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0