Bildspel.

Här följer lite bilder ur mitt liv den senaste tiden, enjoy;



Min beloved uppgift på jobbet. Köra skjutare :D
Här har jag ett av mina flipp å drar i ett plastsnöre samtidigt som jag tutar, så kul har jag på jobbet hahahah!



Två av mina underbara arbetskollegor som är så mkt mer :) Charlotte och sara på wild west.



Lite mingel på julfesten medans vi väntade på att alla skulle anlända. Vi stod redo vid matsalen såklart ;)



Och så då jag... på juuuulefesten



Mannen i mitt liv just nu, Lucky.
Sötnöten ville bara ha eeeen moooojot till :D



Trivs nere på godsmottagningen denna veckan :) Like it a lot! Tiden går fort å jag får planera min egen tid + använda hjärnan lite ;)

Stallet fredag och lördag denna veckan :) lääääängtar!

Nu ska jag sova efter att ha njutit av Eclipse. Bra film :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja snyggo! Kollat upp med jobb ännu? :) Ses på lördag, ska bli grymt kul...puss <3

2010-12-15 @ 17:20:04
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0