ÅRETS MATCH!

Ni som inte var där och såg den missade ngt! Det var hårt, svetten rann och blodet spilldes! Nästan.... några blämärken är vi rikare och det var det värt!!

HALMSTAD 3 VANN FETT STORT OCH MED RESPEKT ÖVER HALMSTAD 1 ; 6-3 . WOOOP WOOOP

När 1:30 återstod av den 1h långa matchen (uppdelade 20 * 3) firade vi med att sjunga "Staffan var en stalledräng" för 1an :D De får ju ta och öva på den nu!

Ser fram emot att se lussetåget hahahhaha!


Sammanfattningen av den här dagen är helt klart bra!

Håller på att varva ner lite så man kan sova.. kommer ta ett tag! Ni som känner mig vet ju att jag engagerar mig och gapar och skriker så mkt jag kan hahaha - ingen röst imon alltså.

Linementet på mina ben kyler gott... not. men det gör ju nytta förhoppningsvis. Glömmer man iläggen på jobbet får benhinnorna skylla sig själv. Dessutom fick ja en klubba vid fotleden precis där putte trampat mig en gång, den satt som en smäck! AJ. Men förhoppningsvis ska den lilla svullnaden gå ner tills imon :)

God natt på er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0