1:a på söder.

Ja, jag funderar ju på att flytta hem och spara pengar till våren. Nu har ni som läser denna blogg chans att få första tjing ifall så blir fallet.
Jag har först funderat på 2:a hand till någon vän :) I värsta fall får jag säga upp den.
Ifall jag kommer in på skolan till hösten är det stor chans att ni får 1a hand på den. Skriver 6 mån kontrakt till att börja med.



Den är riktigt fräsch, ni som har varit här vet ;) golvvärme i badrum, hall och kök, helkaklat. Tvättmaskin + torktummlare. Gratis parkering precis utanför.
Dock inga djur i lghten. Dels är det äkta trägolv (rivmärken) och jag vill inte ha min soffa förstörd (den är svår att få ner för trappan igen :P )
Ja, just det. Det hade underlättat för mig att hyra ut den delvis möblerad. Min soffa vill gärna vara kvar. Resten får ni säga till om ni vill låna eller inte. Tv-bänk dock inte.

mejla mig på: [email protected] eller skriv här nedan ifall ni är intresserade :)



För övrigt såg jag på Cell Dogs på animal planet nyss. Börjar bli mitt nya favvoprogram :) Man blir så inspirerad! VILL VILL VILL ha en egen liten knodd att ta hand om å lära allt jag kan :)

jao jao.

FÖRKYLD. inte kul. blir lugn imon hemma hos sara :) sen sova tidigt och LADDA inför lördag. JULFEST!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0