Soooooooooo sick xD

Min tvätt blev dubbelt tvättmedlad idag. Nytt ord jag kommit på. fint va! vaknade, satte på maskinen, ställer mig å diskar å inser att FAN! Det var 2 par dyra 30 oC jeans där i å ja satte den på 40 i.o.m min jobbkläder. SHIT. Hanna stänger av maskinen å börjar om. detta resulterade i att min tvätt fick dubbel dos tvättmedel i sig ;)
Vad lär vi av oss detta? Jo, VAKNA ordentligt, KOLLA programmet 2 ggr å TÄNK på va det är för tvätt där i kanske??!

Iaf! dagen sjukaste!!!
Jag varpåväg in till stan å träffa TinyT. Vid rödljuset bredvid slottet hinner jag bara över halva vägen å ställer mig i mitten å väntar. Då ropar ngn HALLÅ å ja vänder mig om. En kille vinkar åt mitt håll men ja visste ju inte vem han va så han måste ju sett fel....
sen cyklar han över vägen och ställer sig bredvid mig å bara: Måste bara säga att du va skitfin.
ja såg väl ut som ett frågetecken medans jag funderade påvem fan han va. Jobbar han  på jobbet? har vi setts förut? Hur fan såg du att ja va snygg bakifrån? :O
så han bara: ahh ja e inget å vara rädd för! ville bara s'ga det för det är ju inte ofta man träffar på ngn som dig!
ja typ öööh hahaha ja e inte rädd å tack för komplimangen :P
sen sanckade vi vidare lite för jag blev ju inte av med honom :P så han undrade va ja skulle göra ikv. å ja sa att ja skulle nog till roxette en runda å då ville han ha mitt nr å träffa mig ikv. så ah han fick mitt nr.
jag kommer ju inte svara när han ringer xD jag gör inte sånt hahah.  kanske skickar ett sms sen.

alltså han såg ju ok ut. men hallå! vem gör så i hstd :P utomlands hade jag inte blivit förvånad. men HÄR! det första som slår en är ju att det är ngn desperat massmördare xD HAHAH

aja. som Tina sa: det lär du ju märka men då är det för sent. HIGH FIVE!

Jag pallar ju inte träffa nån ikv. ska umgås med sandra :D å kanske angie, camilla å carro med :D svin najs!!

han kan ju dock vara ett bra reboundfuck :P om han har fin bil :P

Nä nu borde jag städa. ÅNGEST.

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0