sååå gött!

just nu e jag rätt mör!

körde 75 min spinning för första gången idag å dessutom efter mitt uppehåll på lite mer än en månad.
skitbra pass verkligen! har inte gillat lillejohans andra spinningpass jag varit på men detta va riktigt bra så dit går jag fler ggr!

va rätt festligt innan passet började så var vi 4 tjejer som satt utanför å väntade. två st snackade som de kände varandra men de gjorde de nog inte för den ena tjejn frågade va den andra jobbade med å hon bara: Polis. yeah! så det blev en del snack där innan passet :) sen kom det en konstapel oxå å joinade oss. så det va lite kul :)

på tal om annat har jag fått dille på nektariner. för jävla gott! jag har ju dock ett annorlunda sett att käka dem på ;) tål ju inte saften på läpparna så jag skär dem i bitar å käkar med gaffel ;) men gott är det haha

helt okey dag i övrigt med :) inte pallar lägger ner så mkt energi på å jobba dock.... tisdag ju...

som det stod i mitt astro idag så ska jag inte ge upp fast att jag stöter på lite problem på vägen med ett visst mål jag har. å jag vet preciiiiis vad det är ;) men det håller jag för mig själv, hehe. lr vissa speciellt utvalda vet :)

på fredag blir det käk å bowling på b&b ska bli naaaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0