power-premiär!

idag gick jag mitt första powerpass på nautan, kombinerat med spinning efteråt. ska försöka gå ngt sånt pass ibland alltså. det va riktigt kul :) men nu är jag mööööööööööööör å både armar å ben. längesen jag styrketränade ;) å sen spinning på det! kan ju säga att så lite motstånd var det längesen jag hade hahaha, så fick inte riktigt ut vad jag ville ur spinningen. men nu vet jag hur detta passet fungerar och kan lägga upp det bättre nästa gång :)

ska försöka köra samma upplägg nästa vecka med 75 at på tisdagen och detta passet nästa torsdag. om jag inte har ngt för mig ska ja klämma in at'n på måndagen med om mårten har. Han är bäst!




Jag kom, jag sågs, jag chockerade, jag flippade, jag gick hem tidigt. (relaterat till min nya -mörkare- hårhärg)
- min torsdag på jobbet.

redan i trappan funderade folk på om det var jag eller vad det var som inte stämde.. det såg jättekul ut xD
möter Simon påväg ner... han stirrar en gång, 2ggr, 3ggr, 4 ggr utan att komma på vad som är annorlunda. sen stannar han. funderar lite till. lyfter sin hand mot sitt huvud. funderar lite till. - "Hair??"
HAHAHAH jag å charlotte gick dubbelvikta nerför trappan!!

väldigt få som typ hälsar på morgonen, men sen när man möter dem i gångarna: AHHH men fan det VAR ju DU!!

näää den har jag inte hört innan idag hahah
För fredrik tog det fram till typ kl 11 innan han tvärnitar framför mig i en "korsning" å säger samma kommentar som de andra. Bra jobbat fredrik :P de andra kom på det innan frukost iaf ;D haha

dagen bästa, som jag inte vet hur jag ska tolka, kom från en kille (man, gubbe - allt är relativt...) som inte kan språket till hundra. står å snackar lite om min nya look. helt plötsligt bara säger han:
- ah men det är sexigt!
jag börjar ju as flabba HAHAHAH han inser att oj, då kanske inte helt rätt ord å åker generad därifrån xP

i trappan upp till lunchen slänger sen björn ur sig detta. lr ja, fan va sexig du är hanna, å då hakar ju charlotte på å resten jag bertättat för xD OMG AHAHAH det blev kaos där i köket ett tag hahahha. va rätt kul med alla som inte fattade va de handlade om ;D


imon dissar vi iaf firmafesten och bostätter oss på b&b i ett par timmar för mat och bowling.

Let it roll baby ;D

seeeeeees! // Hanna, Helpallshäxan, Portinson


denna sidan måste besökas: http://facebook.com/FeatherDance 
-Helt fantastiska hästbilder. Superlativen räcker inte till. Dessutom är det ju mestadels frieserhästar vilket gör att jag får gåshud. VACKERT.

Kommentarer
Postat av: Sandra

har du blivit vän med henne för o se bilderna elleR?

2010-08-27 @ 21:57:41
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

nä det är bara att klicka på länken å kolla runt :)

2010-08-29 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0