Flippat :D

Igår va de naaajs!

drog hem till charlotte vid sjutiden :) flummade om alt mellan himmel och jord. sen fick vi partytaxin in till stan ;P

väl inne drog vi till 3hjärtan men där va knappt ngt folk, så efter att ha snackat med vakten en stund drog vi vidare till morfars.
På vägen dit ser charlotte två poliser å bara "här har ni er blivande kollega!!" å pekar på mig. sen blev vi bundisar med dem HAHA snackade massa skit om allt möjligt! bjöd med dem på efterfest å grejer xD HAHAHA

drig in på morfars efter att vi flummat oss med vakterna en stund. skakade lite rumpa å spanade lite, men sen ville vi tillbaka till 3<3 igen. Hälsade på våra poliser på vägen :P

ja sen drog vi runt lite överallt å flippade runt :D fixade efterfest hos en vakt han fick mitt nr så han skulle ringa sen för vi skulle iväg å käka.
påväg till käket träffar vi peter från jobbet :D HAHAHA så jävla kul! har lite beslutsångest över käk å peter tappar bort oss hela tiden :P tillslut hamnar vi på keeeebabkungen å min mobil ringer. ja pallar inte med han vakten så peter fick svara. det enda jag kommer ihåg är ngt om en jävla kod som han upprapade massa ggr xD
å ja bara va fan snackade ni om?? han bara nää ja bara hetsade honom xD HAHA sen ringer han igen å peter svarar "118100, det ä'r peter vad kan jag hjälpa till med?" HAHAHAH jag stod ju dubbelvikt

när vi fått vår mat å ska följa peter hem möter vi vakten å hans kompis. OH NO!! slutade iaf med att vi fick skjuts hem så det va ju najs!

hade fått en del sliskiga sms i morse när jag vaknade dock. blir omvägar runt honom i framtiden ja!!

nu sitter man här. rätt bakis. men det var det värt :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du lyckas då med det mesta...är det inte killar som raggar upp dig mitt på dan så raggar du upp vakter ;)

2010-08-22 @ 18:47:09
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: hanna

jag fick till två vakter och en polis denna kvällen xD HAHAHAHAHAHA

2010-08-24 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0