Bra dag :D

Sjukt bra dag :D

jag har kommit på ett syndrom.
-Retlogsi -

Christian kom på symtomen: Du går 5 min tidigt på rast och tänker på sex flera ggr/dag / ständigt.

Sen kan du har grav-retlogsi: Varit med ngn på jobbet. (kan vara ngn som slutat börjat eller jobbar)

Sen finns det grav-muterad-retlogsi: Då har du gjort ngt på jobbet.

Fick frågan flera ggr vilken jag led av. men det vet nog de flesta ändå ;) jag bjuder på den :P


kom in på Yllesockans kontor sen å då berättar han att någon hade tejpat hans mus till datorn å att han hade ringt roger för den funkade inte HAHAHAHAH
"Rör för fan inte Ylls mus!!!!"


Avslutar detta inlägg med: MAN KAN JU ALLTID HÅNGLA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hångla is good! om man inte bits nämner inga namn (HANNA!!) ;););) haha skojja, love you babe!

2010-08-19 @ 15:09:20
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag bits bara om motparten oxå gör det ;P Det kan ju inte bara vara mjukt å gulligt ;)

2010-08-19 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0