BINGO!

Så har man då tjänat ihop lite fickpengar till Thailand :D sweeet!

Retade gallfeber på alla där när jag fick ropa 3 ggr och tog hem en storvinst :D Det ni ;) Tina fick ropa en gång hon med så vi förlorade inget idag :) själv fick jag tillbaka 3 ggr pengarna vad jag spelat för hittils mina 5 ggr ;) det är rätt bra hehe jag är nöjd helt enkelt.

Sen hade vi rätt kul å satt å flabbade åt allt annat med :D

Dagen började ju depp, men har mått bättre allt efter att dagen gått.

Bara jag får vara ifred nu så kommer det här gå bra. Ska hålla mig undan alla "kansken" (läs: flera kanske). Det är bäst för min egen skull.
Jag ska tvångsbehandla mig själv!

Behöver jag säga att jag längtar till den 3 när jag ska upp till lkpg å få se syrrans nya hus + att det är kräftskiva :D
Sen till Kristianstad den 7 ! För bra månad detta :) :) Men jag kommer vara sjukt nervös! Men det är det värt! (det måste ju göras ^^,)

nä om man skulle lägga sig nu när man svalkat ur lägenheten lite?

Imorgon är det fredag :) kanske man skulle dra en krogrunda? beror på vilka som ska ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0