aoch...

min träningsvärk jag har i mina biceps + ena triceps är inte att leka med :( det har jag 3 dgr å jag kan inte räta ut mina armar :S inte böja dem helt heller för biceps tar emot :S Ajajajaj. så nu provar jag med ipren om det blir bättre, men det värkar inte så. typ vaknat inatt för att det gjort ont å jag knappt kunnat röra armarna....


aja nog med gnäll!

i fredags var det b&b för käk å bowling med simon, charlotte, johan, tobbe, björn och dick. för jävla trevligt :D
drog vidare till harrys å då kom carro förbi en sväng med :)

sen kom jennifer å då drog hon, jag å charlotte till hörnan. (detta besök försöker jag förtränga :P) sen vidare till roberts! riktigt naaajs å vi dansade å fulade oss :)

sen donken för käk! träffade conny å karlsson så vi stod där å snackade i typ 45 min, sen drg jag hem för då va min mat kall ;P haha

igår drog först jag å tina en lunch (frukost) i stan. sen biltema för att köpa kablar. vi gick runt där å fulade oss å letade etiketter ;P haha. hittade flera HanPor ;) haha

sen vidare till fredriks å emmas gamla lya. träffade patrick, sen vidare till getinge å fredriks nya lya. va där i några h. drack lite öl å snackade skit :D
Tina med boreliarumpan var min bakischaffis å hon bara: Ah men då kan du ju köra hem nu då Hanna.
jag bara tittade på henne. eee Tina, jag har druckit 2 öl nyss...
Tina: Borelian! det är borelian!

skönt när man har ngt att skylla på ;) fick iaf med min baslåda hem så nu ska den bara installeras :D wooopwoooop!


söndag å jag ska ut till päronen! skulle egentligen på spinning halv 5 men orka sitta här å inte ha ngt å göra i flera h... nä då köa jag powerwalk där ute ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0