try sleeping with a broken heart. It's hard.

Idag fick jag en break down på jobbet. smidigt tillfälle och jag hoppas att typ ingen såg/förstod. Jag brukar ju ligga över min truck å garva ibland så vi får hoppas att folk trodde det även denna gång.

Kan inte säga mer än att det är sjukt jobbigt, har aldrig varit i denna sits innan och jag spyr över det om det inte blir någon sort ändring snart.

-

Var på Harrys med Henke, Tina å Danne igår. Trevligt som vanligt :) denna gång var det endast låtar från 2000 talet så jag kunde faktiskt riktigt mycket. Å vet ni vad :P hahah Vi fick tröstpris! Tror dock att detta även berodde på att henke hade verkligen lagt ner enegri och tid på att rita vårat namn snyggt och prydligt ;)

Så nu har jag sex ölglas hos mig som ska användas snarast på en riktigt krökarfest. JAG SKA DRICKA IGEN DET HÄR FUNKAR INTE HUR PANK JAG ÄN ÄR. Henke var dessutom upprörd över att han aldrig varit hemma hos mig. han får väl skylla sig själv att han missade min grymma inflyttningsfest när vi höll grannarna vakna till 2 ;)

Imorgon är det After Work. Daniel är lycklig för han får vara med, som han utttryckte det igår :P Idag förstod jag. Vi kommer då aldrig få en så bra chef igen, aldrig.


Jobba söndag 7-14. Goa pengar, men jag hade gärna sovit med.. vi kunde ju iaf fått börja 8...

Nu kommer snart mina särbos :) <3 så nu ska jag sluta.

- Do never fall in love. It will hurt you more than you ever could believe in the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0