tröööööttt!

Långhelg innebär mycket att göra på jobbet. 07-19 idag. 06-16 imon.

Jag är död.

Drog till maxi å handlade efter jobbet, sen var jag ju tvungen att träna så styrketränade lite. Typ en 20 min :P Jag orkade helt enkelt inte mer, men jag tog mig dit iaf ;P

Nu har jag lagat mat å tvättat mitt hår med silvershampo. Det blev ok förutom en slinga i luggen som det måste vara ngt konstigt med... det var gul sist jag kom hem från frisören och den är fortfarande gul. Hum... har han gått å dött?

Trivs att vara lite ljusare igen. Det går ju mot ljusare tider säger de, men en annan jobbar ju till 18 eller 19 å då är det minsann skymning så jag märker inte så mkt :P

Ringde wennerholm angående min fläkt idag så jag hoppas alllt det fixar den i veckan. Han lät nu för en stund sen så de har allt inte varit här idag.. sorry Bertil, men jag klarar mig utan ditt sällskap.

nä nu ska jag gå de 10 stegen till min säng. zzZzZZZzzzZZzzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0