Min nästa resa.

Igår vart det after work på bullen. Riktigt trevligt :) Första gången man satt på uteserverningen i år :)

Idag är jag ledig och njuter av min enda helgdag. Det är ju så mkt man skulle behöva göra... typ som att STORstäda min lght, men det pallar jag inte.

Jobba 7-14 imon då. Goa pengar, men det är väl allt.

Nu har jag kommit på en lösning till mig själv med.
Fick återigen en down på jobbet igår. Då var jag tvungen att komma på något positivt att tänka på å vad fan jag ska göra. Kom fram till att det enda som skulle hjälpa är ju att åka iväg.

Detta är min eventuella må-bättre-plan (om jag inte går vidare i polisansökningen):
Har min lght till den 1/8. Bor hemma augusti, september och sparar lönen. I oktober åker jag över till England för att träffa aussiekompisar. Stannar där några veckor.
Sen över till USA. Jobbar på en ransch 2-3 mån. Åker vidare till Aussie lagom till högsommaren :D VÄSTkusten! å sen cairns och townsville för lite dykning. Även adilade för att se vithajar <3.
Sen över till Nya Zeeland för att jobba 2 mån. Sen avslutar jag det hela med en vistelse på 2-3 v i thailand för att dyka ännu mer.

Hoppas att detta kan få mig att må bra igen.

Nu har jag sett episode 16 av VD. Helt oförutsedd vändning i slutet :O What???

Nu ska jag till sibylla. Min mage säger att det är DAGS.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sparar isf min nästa tatoo tills jag kommer till LA eller Miami :D

2010-04-17 @ 13:02:32
Postat av: Thess

Haha shit sicka planer du har människa! :D Låter ju verkligen inte fel ngt av det! Och dina tattoo-planer får du hålla på tills dess isf ja ;)



Ang. VD - fortsätt kolla! Avsnitt 17 och 18 är precis likadana, man blir ju tokig och sitter med dunkande hjärta ungefär :P

2010-04-17 @ 18:17:28
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ah ohhh jag har kollat på 18 idag :O Jag blir knäpp tycker att avsnitt 19 kan komma nuuuuuu :D :D



2010-04-18 @ 18:17:41
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0