Lammhult baby!

Oh yeah! Fy fan va kul :D

Igår vart det ju tanken att vi skulle inviga glasen vi vann på harrys. MEN alla smålänningar drog ju hem för att ha möhippa å svensexa i helgen. Detta gick ju bara inte.

Jag, Tina och Roger tog med oss ölen och spriten och drog iväg. Ingen visste något förutom Emma å hennes mamma.

Vi hade as kul på vägen med bl.a lastbilar som tutade när vi hade kissepaus längs vägen xD

När vi började närma oss Lammhult var det ju dags att ringa daniel för att höra vart han var. Jo han sa ju att han var i lammhult å när vi försökte få det specifiserat sa han bara ahh men ja e i lammhult... humm... kunde vi ju inte åka å överraska honom så vi åkte hem till föräldrarna, emma å fredrik istället. Fredrik blev rätt förvånad :P haha
sen tog vi ett kort med oss alla med dannes päron å skickade till han på mobilen å fick tillbaka "VAD I HELVETE!!!" ahhahaha sen kom han å två kompisar hem å vi satt å drack å hade riktigt trevligt tills kl ett när vi var tvugna att köra hem roger :P

Jag var älgvakt hela vägen. askalas. sa till tina att jag kommer se två älgar iistället för en...

Idag har jag sedan hjälpt tina att flytta och nu ska vi ge oss av igen :) Hon kommer vilken minut som helst med mitt vrålåk :D

Pusspuss. Nu ska vi till småland djupa skogar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0