Lammhult 2a gången på en helg ;)

På lördagseftermiddagen drog jag och tina tillbaka till smålands djupa skogar :)

Det blev lite drickande på kvällen och vi spelade chicago och TP. Jag tina å danne vann såklart ;)

på söndagen var det sedan full fart :D

började med lite filmtittande för vi va lite sega allihop. Sen hämtade Danne fyrhjulingen å jag å tina fick leka lite ;D
sen åkte vi en bit in i skogen och skulle skjuta lerduvor.
Jag satte min första med hagelgeväret, å sen provade jag å skjuta med älgstudsaren med. Så nu har man provat ngt riktigt å inte bara luftgevär. Var riktigt kul å jag var ju tvungen att öva inför kommande yrkeskarriär :P

sen skulle jag ju bevisa att jag kunde köra traktor, å det gick fint, fast att det var typ 4 år sen sist, hehe. jag var t.o.m grymmare än danne ;) hehe

efter det drog jag å danne iväg in i skogen igen så jag fick prova å köra lite offroad bland massa stenar å stubbar. gick bra men inte så fort :P
på vägen tillbaka gasade danne rätt bra. var as kul å sladda i kurvorna å grejer :D WOHIOHHHO!!

Jag ska lätt köpa mig en egen om jag skaffar gård eller ngt i framtiden. Bästa jag gjort på länge :D

Hade en riktigt trevlig helg med de bästa från jobbet :) :)

Nu är man lite sliten dock efter två nätter med lite sömn. Blir sängen snart!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0