Jag vågade :D

Fast jag var röd som en tomat ;)


Ska iaf firas med utgång på mårten ikväller :D har beslutat mig att ta permis från mitt alkoholuppehåll ikväll. är ju bara påsk en gång om året ;) sen blir det hårdträning resten av helgen för det lär behövas ;)

hoppas att det bara inte ska regna för mkt i helgen för jag skulle behöva dra två varv på 3an... räcker att jag blev PISSBLÖT när jag skulle cykla hem mitt nya inköp från stenalyckan idag efter jobbet....


Nu är det nya tider och jag hoppas vara lika glad och positiv som jag var från kl 06.20 fram till lunch ungefär idag. Det var mitt gamla jag :D Jag har saknat mig själv!! Nu är jag mitt glada jag igen efter upppehåll på några timmar vid lunch ;P

Jag behöver den försvunna delen av mig själv för att fungera som jag brukade :D

- The choises you make in life makes you -

PARTEEEEEYYY!!! Nu ska jag snart ta och blanda tilll något trevligt åt mig. Vrf inte använda min mixer som jag fick i 20 års present som aldrig är använd xD

LÖV JU all that loves me back ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0