För jävla kul :D

Igår kväll vart det popquiz och en 6a vingar på Harrys med Tina, Danne å Henke. Var förjävla kul :D var nog bästa gången hittills!

Massa klockrena disskussioner xD HAHAH

jag kan ju ta en som exempel...

Jag och tina konstaterade att våra högerbröst är större än det vänstra och grabbarna kom fram till att för deras del så var det vänster kula. Då kom vi på att det är nog för att man måste ha jämnvikt, "så att man inte välter i missionären".

Hur man nu kan välta i missiönären ;O ? HAHA

Bara älskar mina jobbarkompisar :)

Er andra oxå :)

Idag blev jag väckt av Bertil kl 05.00. Älskar verkligen min inneboende.... var nära på att gå å slå på ventilationen med en stekpanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0