Feeeeeel it!

Jag: Vad är isterband??
Stefan: Det är en grövre korv.
Jag: Jaha..
Tina (som förövrigt alltid befinner sig där saker händer): Hanna, sånna gillar ju du ;D

Kan tilläggas att jag as garvade nerför hela vår trappa! (som har mellan ca 30-40 trappsteg kanske?) Dagens :D

Vad skulle jag gjort utan mina underbara jobbarkompisar :) All cred till er! (tack för att ni står ut med mig även under mina sämre dagar ;) )

Jobbat över till 18 igår. Började 06 i morse. Cyklade dessutom till jobbet ( Det ni!!) och jobbade till 18. Sorterat avgas (avgassystem och dess tillbehör..) hela dagen. Klantturkarna har ju lagt allt som var 600 st av överst i alla pallar.... -.- SNARK.

Var riktigt skönt att cykla hem sen :) SOL och VARMT :) Me like!

Just nu är jag riktigt jävla velig. Jag ångrar mig om jag inte gör det. Men är det rätt tillfälle (NEJ) och kommer jag våga. Men jag måste.. BLÄ .

Vad jag skulle behöva är en rak fet jävla höger och någon som säger: SKÄRP dig för helevet!
Inte för att det hade hjälpt, men jag hade tänkt på att det gjorde ont i ansiktet istället...

På tal om ONT. så skar jag mig på en avgassystembit innan. Den är vass kan jag meddela er! Folk har fått åka in å sy förr, detta slapp jag som tur var, men det pissade blod och jag har numera en svullen bula på höger långfinger.
Känns som att detta kommer bli infekterat?... hum 95% skulle jag gissa på... olja å järnsplitter är väl hälsosamt?

NÄ nu ska jag lyssna på MASSOR med BRA musik å bara njuta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0