Bertil har vårkänslor!!! LET ME OUT

OMG vilken kväll det blev HAHAHA

Jag å camilla drog en sibylla, sen videomix (läs:hemmakväll) för att hyra film. Blev "the ugly truth" riktigt bra faktiskt. Fan va sant allt var :P

På hemköp händer detta:
Camilla springer iväg någonstans å jag har problem att hitta popcornen.
Hanna: Camilla!!?
Hemköpsnubbe: Hon är vid müslin.
Hanna: Öööhh aha, öh tack. popcornen då?

Jag letar upp camilla å berättar att hon har en stalker. vi kunde ju knappt sluta skratta :D

sen står vi i kön å jag berättar enn grej till henne om nsubben som står framför oss i kön.
efter en stund..:
Camilla: hanna visst luktar det sprit?? (syftar på snubben framför)
Hanna: nae inte direkt..
Camilla: JO men det lyktar typ ALKIS!!
Jag ställer mig och ska dra mitt kort. Bakom camilla står en ALKIS, rätt ofräsch var han. börjar ju flabba lite för mig själv för det är så typiskt camilla att göra ngt sånt hahah då börjar hon med garva men tänker på det som hände innan xD ni kan ju tänka mig hur vi knäckte oss när jag berätttade för henne att det stod en alkis bakom henne HAHAHAHA

sen sitter vi å kollar film. Då börjar min fläkt banka. det har han gjort nån gång innan, men sen slutar han ju igen. Det gjorde han inte denna gången. BERTIL var ARG och ville UT!! jag å camilla fick panik, springer mot dörren å ställer oss i korridoren utanför xD HAHAHAH då komme min grannne som bor i andra änden... hon trodde nog vi var knäppa, men hon hörde fläkten bort till sig, så då förstår ni att han var riktigt frustrerad bertil xD HAHAH

Hanna sov sedan i haverdal :P För bertil slutade aldrig med att vilja komma ut.

Nu har jag varit på spinning i morse. jävligt gott :) sen nu när jag kom hem ville bertil ha lite uppmärksamhet igen, men nu är han tyst igen. öppnade förnsterna så han får lite frisk luft :P

Ska ut å gå med carro sen å ikväll blir det party. Eftersom jag var nykter i torsdags ska jag dricka ikväll istället. men inte så mkt. är vin eller cider nyttigast? Vin va? hahaah :P

Peace out å GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0