80's goes wild :D

Elin hade 30års fest igår i rockstugan. För jävla kul :D

Jag å Angie var nyktra, men vi var nog de som betädde oss som att vi var mest fullaav alla xD Ni som känner oss vet ju hur vi kan vara ;)

AS KUL hade vi iaf. Dansade från 08-00 ala 80's style :D skitflummigt! Cykelpumpen å massa sånna fina danser :D

Idag har jag solat på altanen i hdal för första gången i år :) :) lovely!

Greta tog hem "Best in show -huskatt" igår igen. Hon e grym den katten ;) t.o.m utan mitt mentala stöd denna gången :P Konrad hade tydligen varit as arg på domarn så han blev diskad :P hehe

Hittat massa goa dance låtar som dunkar i mina högtalare :) mina grannar är nog inte lika glada dock ;)

Min nya tatoo börjar ta form i mitt huvud mer och mer. Efter sommarn blir det iaf :) sweeeet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu har jag kommit fram till vad min 3de tatuering ska vara :) Amor Vincit Omnia på handleden :) (latin och betyder kärleken övervinner allt)

2010-04-12 @ 17:20:57
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Najs :) Jag ska ha något i stil med att ödet styr men du gör valen eller att valen du gör, skapar dig. Men ska ha det på engelska. Låter lite bättre då ;) Ska göra min mitt på underarmen. Ska kanske bygga på den senare :) men ska börja med texten iaf.

2010-04-13 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0