Tomt å bortglömd

Du vet vad jag kände för honom å jag försökte göra en liknelse med dig ikv så du skulle förstå, men tydligen inte.
Bara för att jag känner att jag äntligen har börjat gå vidare så betyder inte det att det är OK att sitta å mysa ihop på en fest.

sjukt besviken. jag vet att du inte menar det egentligen, men hur svårt är det för dig att bara gå därifrån? snälla gör det nästa gång! för jag gillar dig så mkt som vän i övrigt och jag vill inte förlora dig pga ngt sånt här, men detta skär i mig just nu och jag vet inte om jag kommer kunna lita på dig igen till 100 %, tyvärr... :(

det finna inte ord. bara tårar som beskriver hur förjävligt det här känns.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad händer?!

2009-09-27 @ 20:44:28
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0