soft :)

Så va det bestämt :)
ska gå fotokurs  med början 11 nov :) ska bli fett najs, har velat det länge men liksom aldrig fått foten ur röven!
känns som jag är en av dom få här i världen som inte kan photoshop, men nu ska det bli ändringar på detta ;D


Har fått lära mig plocka idag. känns bra faktiskt. Å kan inte säga detta tillräckligt många ggr, men fan vilket gott gäng vi är på 3an :) Som en liten familj :P Ni hjälpte mig att bli på bra humör igen iaf :)


å sen mår jag dåligt över tanken på å sätta igång putte igen. jag orkar inte. ngn som vill ha honom billigt?
idag hade jag skitit i å rida om det inte var för att marika var där å jag fick sällskap.
är så SJUKLIGT tråkigt nu när alla flyttat från stallet å man själv är där på kvällen när alla andra är där tidigare. det är inte kul :(
snart blir det ju mörkt med. hur fan gör jag då? Jag får inte rida långa pass i ridhuset. högst 20 min :O (å detta är om en ånad kanske) det funkar liksom inte :S :S
ska aldrig mer köpa häst. inte på fleeeeeeeera år iaf... usch å fy bara besvär.

nu ska jag sova. å inte försova mig som jag gjorde i morse... usch sånt e jobbigt :P förstör ju hela dan.
puss i ljumsken ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

De är bara att säga till om du vill ha sällskap, följer gärna med ut och går en sväng sådär på kvällen :)

2009-09-22 @ 11:19:06
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag tycker att det är så skönt att du är glad :) och inte hatar livet längre ;) var är det du har fått lägenhet förresten ?

2009-09-27 @ 20:48:06
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0