en riktigt SEG söndag

Det finns dom som gör en på bra humör hur nere man än är :D
skulle bara säga det :) :) :)



igår vart det film å glassätande med camilla å sandra. fast vi fick inte sett klart filmen för den började hacka :S så vi får väl se slutet på good luck chuck ngn annan gång :P

En dag satt jag i min truck å sjöng tonights gonna be a good night å fy fan vad bra den blev :D

jag älskar min bil med för er som inte redan vet det ;)

Jag längtar till jobbet imon så denna helgen kan ta slut ngn gång....
ska tacka en person å han kommer nog bli chockad, men jag tkr om att chocka folk :P

sen läääängtar jag tills jag får min lght den 1 nov :D :D
blir lite svårt vart man ska parkera släpet bara för det finns bara en busshållplats nedanför mig :P

imon ska jag lära mig plocka. alltid kul å lära sig ngt nytt. å så kan man ju få bonus då med :P om jag nu kommer bli så bra :P

- bara så du vet så vill jag absolut träffa dig snart igen för jag saknar dig redan, bara så du vet :/ men fredagen e fortfarande riktigt jobbig så fort jag tänker på den. älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en riiktigt kul lördagskväll :D

2009-09-21 @ 09:53:48
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0