Känslor suger. (ibland)

Det är jävligt jobbigt när det som egentligen ska vara det bästa på jorden blir ångest bara för att man hela tiden väntar sig det värsta och inte kan njuta och vara glad.... :(

En liten motgång som egentligen inte är en motgång hugger rak in i en. Har man varit med om för mkt då? Träffat för jävla många ASSHOLES som verkligen förstört en mer och mer innifrån?

Det är därför man aldrig ska låta ngn komma nära, men så gör man det ändå.

Den här gången hoppas jag iaf att jag gör rätt. För det känns bra :)
Tycker om för mkt för mitt eget bästa....!!

Kommentarer
Postat av: Martina

alltså , du och jag är verkligen så jävla lika när det kommer till det här!

är det egentligen konstigt att man är så störd som man är när världen är full av skit?

Vi håller ihop :)

2009-10-27 @ 22:47:46
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Hanna

klart att vi håller ihop ;) men blir ju infekterad av omvärlden så är det tyvärr :/

2009-10-29 @ 22:09:14
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0