kan så mkt hända på en dag?????

FY fan vilken dag jag haft idag!!!! OMG. här kommer en lista på allt som gått fel!

* Skar mig hyfsat djupt på en kartong.
* Glömde beställa mat (som tur är finns det snälla människor som gör en sällskap till pressbyrån :) )
* Slog i huvudet i balken så jag såg stjärnor.
* Ställde mina pallar på fel plats, men insåg 3 h senare att det hade jag inte alls gjort.
* Fick bygga om en av mina pallar som vält i plasten med 300 SMÅ lådor.
* Hällde ut min cola över bordet.... colamissbruk!
* Slog nytt rekord. 1060 Hundbajspåsar skulle jag plocka.
* Puttade ner en orderlåda från en pall så jag var nära att få bygga om den med.
* fått en order på 39 rader, resten under 10 hela dagen! max gjort 150 idag (vi ska göra 340)
* Höll på att glömma att jag hade insläppet i stallet, jag körde fel väg hem.
* Var helt död i huvudet när jag körde hem så jag missade att släppa förbi en ambulans under utryckning!!!!

Så nu förstår ni kanske att jag försökt hålla mig inomhus efter detta.

Hoppas på en bättre dag imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0