helg, härliga helg :)

Kom man hem ifrån jobbet för en timme sen.
inventerat sen 07.00 i morse, men vi var ju så grymma så vi fixade det på en dag å slapp jobba helgen :) :) sweet. Så nu har jag druckiten öl å ska lägga mig snart :)

Ska hämta mitt ps3 imon :D wohooooo!! hoppas jag iaf!

Nä nu skriker kudden efter mig!

HEJ nackspärr imon! Kommer vara fast i uppåttittande läge.... känns skönt att jag inte är ensam om detta... bara inventerat typ runt 1000 pall i stallaget idag... hejja!

God natt :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Najs =) Rida ut imorn? Kan sen efter 1, har en häst på stall gustavsberg o ta hand om också :P Puss!!

2009-10-02 @ 22:23:36
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0