3:an VS. 1:an

Har ju tillbringat måndag och tisdag på hstd 1. Det var lite bättre än sist pga att där var städat, men annars var det nästan värre nu för folk som typ va trevliga förr är inte det längre..

I morse när jag kom till hstd 3 så va det kramkalas å folk sa HEEEEEEJ å välkommen tillbaka å alla var glada :)
Jag blev typ chockad... sen insåg jag att, FAN, det är ju detta som är normalt! det är såhär det ska vara :)
så därför fick jag DUBBEL ångest när naomi kommer till mig och säger att jag ska tillbaka till hstd 1 tors å fre.
Hela min dag förstördes å jag har ingen lust att gå upp imon.

Har iaf varit hos frissan idag å det blev naaaajs :) ngt mörkare hårfärg nu ;P

Annars tycker jag saker och ting är över förväntan :) sweeeeet :) :) :) :)

- Vi är helt enkelt för bra för varandra ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Wohoo! Can't wait :) du flyttar om mkt mindre än en månad :D grymt kul ska vi ha!

2009-10-11 @ 02:58:19
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0