Jag rekommenderar.

Sony ericsson Satio. Det är min beloved.

Ni som känner mig vet sen innan att jag är en: Försöka-må-bättre-shoppare.

Detta är min nya teknikpryl som fick mig att må bättre igår. Idag går det trögt för nu har jag gått å blivit riktigt sjuk upp på allt elende.

så jag kan inte prata, har hostat sönder min hals och det gör ONT ska ni veta :( sen såhär i kvällstid kommer febern smygande, men man ska väl överleva detta med. Jag hade ju helst sett mig sitta med en öl i handen nu, men jag spar mig helt enkelt till julfesten nästa helg.

What hurts the most was being so close and having so much to say (and give) and watching you walk away.

jag tycker vi kan hoppa över julen i år. det är då man ska umgås med de man tycker mest om, men jag får inte det så då kan vi lika väl spola förbi den tycker jag. Ska nog starta en hata julen grupp på fejjan... vilka är med?

Endast ett urval av min filmer funkar ju att se just nu med så därför inhandlade jag 3 nya igår som går att se utan risk för att jag ska läggas in på psyket :P

ah nä men ni får ha en trevlig helg så ska jag snyta mig åt er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0