Yehay!!!

Igår var en riktigt bra fredag :D

Först kommer Marie fram å säger att hon fått sms av rebecka som undrar om vi ska med till tyskland. Och såklart ska vi det :D så den 13 blir det bussresa till bordershop :D ojoj va taggad jag är!
Detta höjde ju mitt partyhumör till skyarna!

Sen jobbade jag med Erik så frågade när han skulle iväg på ngt bilevent nästa gång. Å då var det Gatbil på mantorp i slutet av juli å jag fick hänga med om jag ville :D ska kolla runt lite om det är fler som vill hänka på :) tänk er! En hel helg med bara bilar :D (öl och snygga killar ;) ) å så sa han att man kan få åka m3a på banan :D oh yeah!! ni vet ju vart jag kommer befinna mig!!!

Sen för att göra min fredag ännu mer fulländad så körde vi ju ett maxirace pågocartbanan. Fanva skoj det var :D å jag var inte sämst ;) hade 3:je bäst tid 35.57. Fast i finalen fick jag en cpbil som inte hade ngt grepp så gick inte å ta kurvorna med ngn gas så då kom jag rätt sist efter att ha sladdat ett antal ggr :P
Men så jävla kul det är :D

Ikväll bli det fest hos simon. ska bli skoj :)
Nu ska jag sola :) man måste ju ta vara på det fina vädret!
Puss haj på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0