världens bästa ide??

Oh igår fick jag hjälp att komma på världens bästa ide :D att man drar till ngn bilhandlare å frågar om man får provköra en m3a... om det så ska bli min död så måste jag ha kört en innan jag dör iaf ;)
Problemet är bara hur jag, 21 år och tjej ska lyckas med detta :P
Snackade med pappa i morse om planen, haha.

jag: jo du om man vill provköra en bil, kan alla göra det?
pappa: ja jo har dom bara bilen inne så ska det ju inte vara några problem.
Jag: man behöver inte lägga handpenning eller ngt sånt?
pappa: vad är det för bil vi pratar om?
Jag: en m3a :$ jag vill ju så gärna prova å köra en!
pappa: hum (kollar på mig som jag vore från vettet).. jo har man bara rätt kontakter och är väl ansedd så ska det väl kanske gå... men sen e du ju rätt ung :P fast dom vet ju vem du är på bendtbil..

sen avslutade vi den disskussionen och pappa la sig i mitt privatliv med en dum fråga å då blev jag irriterad :P vrf bryr han sig om vilka jag umgås med..?

Gårdagen var iaf trevlig :) Blev flum hos elin sen på kvällen med. hehe. satt å spelade zatzy å jag vann 2 av 3 ggr. sen drog vi till bulls och harrys å snackade massa skit å sen tog jag tidiga bussen hem :) kände att jag inte ville lägga pengar på å gå in ngnstans när kl var kvart över ett å jag skulle behöva gå en timme senare till nästa buss.

Oh va jag är så suuuugen å prova en m3a i veckan, men hur fan ska man lyckas :P vrf berättade du för mig att man kunde göra så marek xD inte alls bra! fattar du inte att jag inte kommer kunna tänka på ngt annat nu i flera veckor haha.

jobba i vbg imon då. oh yes. Jag örsöker överleva med tanken att det är gocart på tisdag iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0